top of page

VYKDOMI PROJEKTAI

cope project logo.jpg

Suaugusiųjų švietėjų kompetencijų ugdymas dirbti su agresyvaus elgesio besimokančiaisiais - COPE 

2022 09 01 - 2024 08 31

2022-1-ES01-KA220-ADU-000088918

Šio projekto pagrindinis tikslas yra suteikti suaugusiųjų švietėjams, mokymų vadovams, socialinės globos įstaigų darbuotojams efektyvius metodus, kurie padėtų: a) mažinti, valdyti ir sustabdyti psichikos ir (ar) intelekto negalią turinčių asmenų agresyvų elgesį;

b) lavinti švietėjų emocinio atsparumo įgūdžius siekiant didesnio suaugusiųjų įsitraukimo į švietimą ir visas kitas gyvenimo sritis.

logo_EcoDigi.png

Ekologiškas ir įtraukus skaitmeninis suaugusiųjų švietimas - EkoDigi

2022 09 01 - 2024 08 31

2022-1-PL01-KA220-ADU-000085484

Projekto tikslas – sukurti skaitmeninę mokymo medžiagą ir įrankius, padedančius efektyviai naudoti aplinkai draugiškas  skaitmenines technologijas. Projekto metu bus apjungtas skaitmeninis pasirengimas ir atsparumas, aplinkos tvarumas ir įtrauktis be ištirtos įvairios šių sąvokų sankirtos, suburiant šių sričių ekspertus ir organizacijas.

Dizainas be pavadinimo (1).png

Pagalba švietėjams ir šeimoms siekiant užtikrinti įtrauktį ir palaikymą LGBTIQ+ bendruomenei

2024 02 01 -  2025 07 31

2023-2-LT01-KA210-SCH-000185062

Bendras šio projekto tikslas - sukurti įtraukią aplinką, kurioje vaikai, turintys kitokią seksualinę orientaciją ir (arba) lytinę tapatybę, jaustųsi saugūs, gerbiami ir įgytų galimybę tobulėti.

Projekto svetainė
CREATIVE SENIORS 1.jpg

Kūrybingi senjorai – būk aktyvus, meniškas ir įkvėpk kitus (CreaS)

2023 12 31 - 2025 12 30

2023-1-LT01-KA220-ADU-000155789

Pagrindiniai uždaviniai:

1) padidinti mokymosi išteklių, skirtų vyresnio amžiaus suaugusiems, prieinamumą;

2) paskatinti juos įsitraukti į naujas edukacines veiklas, taip įtraukiant juos į mokymąsi visą gyvenimą;

3) žengti dar vieną žingsnį toliau - motyvuoti juos imtis iniciatyvos ir tapti SENJORŲ EDUKATORIAIS VERSLUMO TEMA, įkvėpti ir įtraukti kitus vyresnio amžiaus asmenis.

šiaulių miesto logo.jpg

Skaitmeninė tapatybė

2024 05 01 - 2024 12 15

SŽ 530

Projekto tikslas - suteikti jauniems žmonėms daugiau informacijos apie saugumą internetinėje erdvėje ir skatinti jų sąmoningumą naudojantis socialiniais tinklais.

Projekto svetainė
EN_co_fundedvertical_RGB_POS.png

Broken Jugs

...

2023-1-PL01-KA152-YOU-000143162

Šio projekto idėja - suburti kurčiuosius ir savanorius į unikalią keramikos dirbtuvę ir parodyti  meno ir meistriškumo vertę. Susitikimo metu dalyviai lipdys keramikos dirbinius bei naudos šiuolaikines technologijas - 3D spausdinimą.

Pagrindinis projekto tikslas - pakeisti požiūrį į kurčiuosius ir pabrėžti jų svarbą bei teises visuomenėje. 

Projekto svetainė
EN_co_fundedvertical_RGB_POS.png

RE-START: kompetencijų kėlimas ir senjorų įgalinimas įgyti tarptautinės patirties

2024 08 01 - 2026  01 31

2024-1-LT01-KA122-ADU-000241445

Pagrindinis šio projekto tikslas - sustiprinti mūsų organizacijos gebėjimus veiksmingai remti ir įtraukti senjorus bei suteikti galimybę senjorams patiems įgyti naudingų įgūdžių.   

Projekto svetainė
Coat_of_arms_of_Lithuania.svg.png

KELIONĖ SU MENU

2024 09-10 mėn.

KM-27-J-00012

Projekto tikslas - suteikti jauniems žmonėms daugiau informacijos apie saugumą internetinėje erdvėje ir skatinti jų sąmoningumą naudojantis socialiniais tinklais.

Projekto svetainė
462577759_593344393264250_5206615031009442206_n.jpg

Atgal į ateitį: senjorai - skaitmeninių istorijų pasakojimo guru

2024-10-01 - 2026-03-31

2024-1-LT01-KA220-ADU-000252189

Senjorai susiduria su sunkumais naršydami socialinėje erdvėje, valdydami internetinę tapatybę ir kurdami skaitmeninį turinį, tačiau šie įgūdžiai gali sustiprinti jų socialinius ryšius, kūrybiškumą ir pasitikėjimą savimi. Siekiant išspręsti šią problemą, taikysime kartų mokymosi metodą, pagal kurį jaunesni skaitmeniniai mentoriai mokys senjorus apie socialinius tinklus ir turinio kūrimą, o senjorai dalysis savo gyvenimo įgūdžiais.

 

Projekto svetainė
bottom of page