top of page

MOKYMŲ PROGRAMOS

Kvalifikacijos tobulinimo programos mokytojams

Anchor 1
Green Modern Digital Marketing Agency Presentation (1)-1.png

MOKYTOJAMS

16 akad. val.

Programos tikslas – supažindinti mokymų dalyvius su streso samprata, jo įtaka asmens fiziologinei ir psichologinei būsenai bei valdymo galimybėmis.

 

Programos uždaviniai:

  • Pristatyti streso sampratos pagrindinius aspektus: apibrėžimą, stadijas, požiūrius ir mitus.

  • Aptarti galimas fiziologines, psichologines, socialines reakcijas į stresą.

  • Supažindinti su galimomis streso pasekmėmis asmens fizinei ir psichinei sveikatai.

  • Supažinti ir išbandyti praktiškai streso įveikos metodus, aptariant jų naudą tiek fizinei, tiek emocinei sveikatai.

 

Green Modern Digital Marketing Agency Presentation (1)-2.png

MOKYTOJAMS

8 akad. val.

Programos tikslas – supažindinti su smurto samprata, formomis ir reagavimo alogritmu udymo įstaigoje, įtariant galimą smurtą vaiko atžvilgiu artimoje aplinkoje.

 

Programos uždaviniai:

  • Supažindinti programos dalyvius su smurto samprata ir smurto formomis bei jų atpažinimo požymiais vaikų atžvilgiu artimoje aplinkoje.

  • Susipažinti su įstatymine baze, reglamentuojančią vaikų apsaugą nuo smurto artimoje aplinkoje.

  • Aptarti ugdymo įstaigos darbuotojo/darbuotojų veiksmus, įtariant galimą smurtą vaiko atžvilgiu.

  • Pateikti bendravimo, bendradarbiavimo būdus su šeima, kurioje vyrauja smurtinė atmosfera.

  • Aptarti prevencines priemones ugdymo įstaigoje, apsaugančias vaikus nuo smurto ir/ar mažinančias smurto poveikį vaiko asmenybei.

  • Suteikti žinių, kaip reaguoti į įtariamą smurtą vaiko atžvilgiu artimoje aplinkoje vykstant nuotoliniui ugdymui.

Green Modern Digital Marketing Agency Presentation (1)-3.png

MOKYTOJAMS

8 akad. val.

Programos tikslas – supažindinti programos dalyvius su vaikų agresyvaus elgesio priežastimis, išraiška ir pozityvios disciplinos, konfliktų valdymo, problemų sprendimo būdais.

 

Programos uždaviniai:

  • Pristatyti vaikų agresyvaus, iššaukiančio, neprisitaikančio elgesio priežastis, motyvus bei išraišką.

  • Supažindinti su konflikto valdymo būdais ir jų taikymu ugdymo procese.

  • Išmokti spręsti iškilusias problemas bendradarbiaujant su vaiku ir jo įstatyminiais atstovais.

  • Susipažinti su jausmų atpažinimo ir valdymo būdais, pozityvia disciplina.

  • Taikyti teigiamo padrąsinimo, tinkamo elgesio pastiprinimo metodus, siekiant sumažinti agresyvų elgesį.

Green Modern Digital Marketing Agency Presentation (4)-1.png

MOKYTOJAMS

40 akad. val.

Programos tikslas – praplėsti, sustiprinti turimas mokytojų kompetencijas, kad jie gebėtų efektyviai integruoti gyvenimo įgūdžių dalyką ir svarbias temas tokias kaip patyčios, lytiškumas, emocinis bei socialinis ugdymas, sveika gyvensena į mokyklos ugdymo procesą.

Programos uždaviniai:

  • Užtikrinti mokytojų pasirengimą mokyti gyvenimo įgūdžius: priminti teorinius aspektus ir dėmesį akcentuoti į praktines veiklas, reikalingas šių temų perdavimui mokiniams.

  • Suteikti mokytojams įrankių ir metodų, leidžiančių efektyviai organizuoti, valdyti ir įtraukti mokinius į gyvenimo įgūdžių programos veiklas.

  • Paruošti mokytojus įgyvendinti gyvenimo įgūdžių programą, siekiant skatinti mokinių domėjimąsi sveika gyvensena, rengti ir įgyvendinti prevencijos programas, emocinį ir socialinį ugdymą, kompetentingai kalbėti apie psichoaktyvių medžiagų vartojimo žalą.

  • Parengti mokytojus. kaip užtikrintai ir etiškai kalbėti su mokiniais jautriomis temomis.

 

Green Modern Digital Marketing Agency Presentation (1).png

MOKYTOJAMS

40 akad. val.

Programos tikslas - yra suteikti dalyviams žinių ir įgūdžių, kaip efektyviai naudoti dirbtinio intelekto technologijas ir skaitmeninius įrankius mokymo procese. 

Programos uždaviniai:

  • Supažindinti dalyvius su dirbtinio intelekto technologijomis ir skaitmeniniais įrankiais. Programa siekia suteikti dalyviams išsamių žinių apie dirbtinio intelekto technologijas ir skaitmeninius įrankius, tokius kaip “Chat GPT”, “DeepL”, “Canva”, “Diffit”, “Mentimeter”, “World Cloud”, “Slidesgo”, “Designrr”, “iLovePDF”, “HP5” ir “Experiments with Google”.

  • Suteikti praktinių įgūdžių naudoti dirbtinio intelekto technologijas ir skaitmeninius įrankius. Programa siekia ne tik perteikti teorinių žinių, bet ir pateikti praktinių užsiėmimų, kurie padės dalyviams išmokti, kaip naudoti šiuos įrankius realioje mokymo aplinkoje.

  • Skatinti kūrybiškumą ir inovacijas mokymo procese. Programa skatina dalyvius eksperimentuoti su dirbtinio intelekto technologijomis ir skaitmeniniais įrankiais, siekiant sukurti inovatyvias mokymo strategijas ir priemones.

  • Integruoti dirbtinio intelekto technologijas ir skaitmeninius įrankius į mokymo planą. Galutinis programos tikslas yra padėti dalyviams integruoti šiuolaikines technologijas į savo mokymo planus, siekiant pagerinti mokymo kokybę ir padidinti mokinių įsitraukimą.

Green Modern Digital Marketing Agency Presentation (5)-1.png

MOKYTOJAMS

40 akad. val.

Programos tikslas - įgyvendinti kokybišką ir įtraukiančią švietimo programą mokytojams, dirbantiems su mokiniais, turinčiais neurologinių raidos sutrikimų, ir puoselėti kultūrinę įvairovę bei sukurti įtraukiančią mokymosi aplinką. Programa skirta padėti mokytojams suprasti neurologinių raidos sutrikimų poveikį mokymosi procesui, suteikti jiems žinias ir įrankius pritaikyti mokymo procesą.

Programos uždaviniai:

  • Padėti mokytojams suprasti neurologinių raidos sutrikimų priežastis ir klasifikaciją vaikystėje, kad būtų lengviau identifikuoti mokinius su šiais sutrikimais ir pritaikyti mokymosi procesus jų poreikiams.

  • Susipažinti su praktinėmis rekomendacijomis, kaip integruoti mokinius su neurologiniais raidos sutrikimais į ugdymo procesą, kad jie patirtų sėkmę.

  • Suteikti žinių mokytojams, kaip mokymosi procesų ir stilių įvairovė, mokinių  kultūriniai skirtumai ir socialinė nelygybė gali paveikti mokymosi procesą ir kaip pritaikyti mokymosi procesus skirtingiems mokiniams.

  • Suteikti mokytojams žinių apie mokymosi per veiklą metodą ir kaip jis gali būti naudingas pritaikant mokymosi procesus skirtingiems mokiniams su neurologiniais raidos sutrikimais.

  • Padėti mokytojams suprasti, kaip palaikyti teigiamą mokymosi aplinką, kad mokiniai su neurologiniais raidos sutrikimais jaustųsi patogiau ir pasiektų gerų rezultatų.

  • Suteikti mokytojams praktinių pavyzdžių ir situacijų, kurios padėtų labiau suvokti, kaip taikyti teorines žinias praktikoje.

Green Modern Digital Marketing Agency Presentation (1)-4.png

MOKYTOJAMS

24 akad. val.

Programos tikslas – supažindinti programos dalyvius su prekybomis žmonėmis, smurto ir patyčių prevencija ugdymo įstaigose, detaliai apžvelgiant šių reiškinių sampratas, formas, reagavimo būdus ir pagalbos galimybes aukoms.

 

Programos uždaviniai:

  • Pristatyti prekybos žmonėmis sampratą, formas ir situaciją Lietuvoje, pasaulyje.

  • Aptarti ugdymo įstaigos darbuotojų veiksmus, identifikavus prekybos žmonėmis atvejį/atvejus.

  • Pristatyti bendravimo ypatumus su potencialiomis prekybos žmonėmis aukomis.

  • Pateikti institucijų sąrašą, kurios galėtų suteikti pagalbą, nukentėjusiems nuo prekybos žmonėmis.

  • Aptarti rizikos veiksnių identifikavimą ir efektyvios pagalbos užtikrinimą aukoms.

  • Pristatyti darbo ypatumus su auka ir jos artimaisiais.

  • Aptarti problemas ir iššūkius, vykdant prekybos žmonėmis, smurto ir patyčių prevenciją ugdymo įstaigose.                                    

Green Modern Digital Marketing Agency Presentation (1)-5.png

MOKYTOJAMS

16 akad. val.

Programos tikslas – supažindinti ugdymo įstaigų bendruomenių narius su krizės bei traumos sąvokomis, jų vystymosi fazėmis, reagavimą į krizinius atvejus vaiko gyvenime, pagalbos jam suteikimą.

Programos uždaviniai:

  • Supažindinti programos dalyvius su krizės, traumos sąvokomis, aptariant dažniausiai pasitaikančias vaikų, paauglių gyvenime, jų vystymosi fazėmis, fiziniais, psichologiniais ir socialiniais krizių požymiais bei įtaka asmenybės formavimuisi.

  • Susipažinti su suicidinio elgesio samprata, rizikos veiksniais ir pagalbos galimybėmis.

  • Pristatyti reagavimo į krizinius atvejus būdus ugdymo įstaigoje bei pagalbos galimybes ugdytiniams.

  • Susipažinti su įstatymine baze, susijusia su reagavimu į krizinius atvejus ugdymo įstaigoje ir reagavimo algoritmą.

  • Aptarti reagavimo būdus į krizinius atvejus vykstant nuotoliniam ugdymui.

  • Numatyti galimus postvencijos ir prevencijos metodus krizių ir trauminių įvykių atveju.

Green Modern Digital Marketing Agency Presentation (1)-6.png

MOKYTOJAMS

8 akad. val.

1. Dalyviai susipažins su Bruno Munari ir Alberto Manzi metodologijų principais;

2. Praktiškai išbandys metodologijų principus, atlikdami konkrečias veiklas;

3. Susipažins su „skaitmenine ateljė“;

4. Aptars galimybes pritaikyti metodologijų principus pamokose integruojant STEAM dalykus;

5. Dalyvaus konkrečiose veiklose, kuriose bus įtraukiamos išmanieji telefonai, mobiliosios programėlės.

bottom of page