STEAMulate your school

emozionii.jpg

STEAMulate your school

Pagrindinis šio projekto prioritetas yra padėti mokiniams įgyti ir vystyti pagrindines kompetencijas efektyvių ir inovatyvių metodologijų pagalba, kurios skatina bendradarbiavimą tarp mokslo, technologijų, inžinerijos, meno ir matematikos (STEAM) dalykų ir IT, medijų. Tam, kad vystytume skaitmenines mokinių kompetencijas, didintume STEAM dalykų patrauklumą, reikia rasti būdų, kaip priartinti mokytojus prie metodų, projektų, kurie juos sudomintų.

Dėl šios priežasties projekte naudosime naują užsiėmimų formatą – skaitmeninę ateljė, kuri remiasi įžymių Italijos pedagogų (Alberto Manzi ir Bruno Munari) principais. Skaitmeninė ateljė bus pasitelkta vystyti pagrindines mokinių kompetencijas per įvairias veiklas, tobulinančias IT, medijų raštingumo, STEAM dalykų kompetencijas.

Projekto koordinatorius –

VšĮ EDUKACINIAI PROJEKTAI

 

Projekto partneriai:

·       Centro Zaffiria (Italija)

·       La Gaite Lyrique (Prancūzija)

·       KARPOS (Graikija)

Iš viso suplanuoti 4 tarptautiniai susitikimai, 1 mokymosi veikla apie Bruno Munari ir Alberto Manzi metodologijas, bus bendrai kuriama viena skaitmeninė ateljė, kuri padės sukurti mobiliąją aplikaciją, suorganizuoti 4 viešinimo renginiai, kurie pasieks bent 250 suinteresuotos grupės narių Europos mastu.

Į šį projektą planuojama įtraukti apie 2000 dalyvių: 961 tiesiogiai ir apie 1200 netiesiogiai: 27 mokytojai dalyvaus mokymosi veikloje Lietuvoje, 60 mokytojų dalyvaus nacionaliniuose mokymuose, 24 mokytojai ir apie 600 mokinių bus įtraukti į skaitmeninių ateljė išbandymą mokyklose.

Projekte sukurtus produktus pristatysime mokytojams, mokyklos vadovams, įstatymų priėmėjams viešinimo renginių metu, taip pat juos bus galima parsisiųsti iš projekto tinklalapio, School Education Gateway, eTwinning ir Erasmus+ rezultatų platformų.

venus.gif

Užsiėmimų rinkinys mokytojams

IO1

Su 20 skaitmeninių ateljė, susijusių su IT ir STEAM dalykais, kurias sukūrė partneriai iš 4 Europos šalių, skirtų naudoti mokykloje su mokiniais ir vystyti jų skaitmenines ir medijų kompetencijas bei skatinti geresnę STEAM dalykų integraciją į mokymosi programas.

venus.gif

Atviras internetinis mokymosi kursas (angl. MOOC)

IO2

MOOC susies įrankių rinkinį ir sukurtą mokomąją medžiagą, tiesioginių transliacijų vaizdo įrašus, diskusijų platformą, siekiant suburti į vieną vietą susidomėjusius mokytojus, kurie naudos skaitmenines ateljė. MOOC bus skirtas paruošti mokytojus sėkmingai kurti skaitmenines ateljė, susijusias su STEAM ir kitais dalykais.

venus.gif

Mobilioji

aplikacija

IO3

Prie mobiliosios aplikacijos taip pat prisidės keturių šalių mokiniai, kurie dalyvaus specialiai mobiliosios aplikacijos kūrimui skirtoje skaitmeninėje ateljė. Aplikacija bus nemokama ir ją bus galima parsisiųsti iš App ir Play Store.

STEAMulate your school_Black
Erasmus+_png
IMG_20200128_093545
IMG_20200128_093550
IMG_20200128_093843
IMG_20200128_103701
IMG_20200128_113806
IMG_20200128_094847
IMG_20200128_114016
IMG_20200131_092000
IMG_20200130_092109
IMG_20200128_163508
IMG_20200128_151028
IMG_20200128_145651
IMG_20200128_145531
IMG_20200128_163502
IMG_20200129_141016
IMG_20200128_163512
DSCN0387
IMG_3556
IMG_3528
20200820_152403
IMG_3531
IMG_3515 (1)
IMG_3521
DSCN0594
IMG_20200827_141534
DSCN1141
118637052_311534176852419_13108836241866
118645307_653400652255426_33170106578176
IMG_20200925_154302_1
IMG_3521.JPG

Pirmasis susitikimas

Graikijos sostinėje vykusiame  susitikime kūrėme naujų STEAM užsiėmimų viziją. Kursime ne tik užsiėmimus mokiniams, bet ir virtualią mokytojų kompetencijų tobulinimo aplinką, mobiliąją programėlę. 

2019/ 09 / 25-26